Tararí digital 2015

Ja teniu disponible el Tararí Digital 2015. El tararí conté tots els treballs més destacats realitzats pels diferents cursos durant la celebració de la festa de Sant Jordi. Des del conte que han elaborat els alumnes de primer, passant per les poesies apreses i recitades dels alumnes d'Inicial per arribar als guanyadors dels Jocs Florals de Cicle Mitjà i Superior. Un cop va acabada la festa de Sant Jordi els mestres amb l'ajuda dels alumnes han acabat de recopilar els materials per fer possible la publicació de la revista.

A més a més, al Tararí hi trobareu altres sorpreses. En aquest cas com que l'Escola fa 60 anys, hem aprofitat per posar a la revista algunes de les portades d'altres edicions.