L'Escola la Caixa fa 60 anys

El 5 de maig de l'any 1955 va tenir lloc la inauguració de l'Escola La Caixa. Així que el passat dimarts 5 de maig de 2015 el Centre va fer 60 anys. Amb motiu d'aquest aniversari s'han organitzat algunes activitats.

La primera de les activitats ha tingut lloc la setmana mateixa de l'aniversari i ha consistit en fer la fotografia de tot el centre. 450 alumnes van sortir al pati amb els 25 mestres per aixecar ben enlaire les banderoles commemoratives que ells mateixos havien fet i aparèixer a una fotogrfia històrica, la dels 60 anys. A l'àlbum de fotos que us adjuntem a continuació hi torbareu la imatge final, però també les imatges de tot el procés.

La celebració del 60è aniversari no s'acaba aquí. També es realitzarà un sopar d'ex-alumnes i una petita exposició cap a final de curs. Us seguirem informant de tot allò que es faci. Estigueu atents!