Tot preparat per la diada de Sant Jordi

Demà dijous és dia de Sant Jordi i l’Escola la Caixa com cada any l’escola farà diverses activitats per celebrar-ho. Sant Jordi és un moment ideal per la promoció de la lectura i de la cultura i són moltes les activitats educatives que es poden fer.

L’activitat principal és la celebració dels Jocs Florals. Cada cicle de l’escola farà els seus, adaptats al nivell educatiu dels seus alumnes. Educació Infantil farà els Jocs Florals serà a les 9, Cicle Inicial a les 10. Després de pati serà el torn de Cicle Mitjà i a la tarda el moment de Cicle Superior, que són els que fan l’acte més llarg. Als Jocs Florals es recitaran poemes, s’explicaran contes i, com no, es donaran els premis als millors textos. Els alumnes ja porten molts dies treballant en les seves creacions i els mestres del jurat també porten dies fent les seves valoracions. Avui molts cursos han fet els darrers assajos dels textos que demà recitaran.

A part dels Jocs Florals, es fan més activitats. El mateix dijous i haurà l’activitat de conta-contes a càrrec de pares i mares voluntaris. Es farà a la tarda a Educació Infantil i Cicle Inicial. A més a més, l’AMPA fa l’obsequi de llibres a tots els nens i nenes de l’escola.

Al divendres, encara tindrem temps per fer alguna activitat més. A la tarda es farà l’activitat dels Padrins de la lectura. Els alumnes grans de l’escola li explicaran contes als nens d’Infantil. Els mestres amb el Sant Jordi acabat començaran a treballar en l’elaboració de la revista Tararí que recollirà moltes de les activitats fetes.

Tota la informació del que ha doni de sí la celebració de la diada de Sant Jordi la trobareu a la pàgina web en aquests propers dies. Feliç diada a tots i a totes!