L'Escola La Caixa manifesta el seu suport i còndol a L'IES Joan Fuster

Davant dels greus fets produïts aquest matí a l’Institut Joan Fuster l’Escola La Caixa manifesta el seu suport i fa arribar el condol  a tota  la comunitat educativa de l’Institut. També expressem el rebuig a la violència ja que no té cabuda en els valors educatius que des de l’escola volem transmetre als nostres alumnes.

El Govern de la Generalitat ha decretat dol oficial  a Catalunya fins demà, dimarts, dia 21 d’abril fins a les 12 de la nit.

D’acord també amb les Juntes Centrals de directors de primària i de secundària de Catalunya es convoca per demà a les 11 del matí a fer un minut de silenci a tots els centres. L’Escola la Caixa es sumarà a aquesta iniciativa i demà abans de baixar al pati es realitzaran a les classes de l’escola el minut de silenci.