Portes obertes de la Setmana Cultural 2014 (L'Edat Antiga)

Us recordem que el dijous 26 de febrer tindran lloc les portes obertes de la setmana cultural. La visita al centre començarà a les 16:45 i durarà una hora. Al llarg d'aquesta estona podreu visitar els passadissos de les tres plantes de l'escola on hi ha exposats molts dels treballs que han fet els alumnes. Com ja sabeu el centre d'interès d'aquest any ha estat l'Edat Antiga. Així que podreu aprendre un munt d'aquest període històric a través de tots els materials que veure en els diversos espais de l'escola.

Us fem 5 cèntims de la visita, a la planta baixa podreu veure el vestíbul que ens dóna la benvinguda a l'antiguitat i els passadissos d'Infantil que s'han convertit en l'antic Egipte. A la primera planta podreu visitar l'Imperi romà treballat pels alumnes de Cicle Inicial i els poblats ibers que han estudiat els alumnes de Cicle Mitjà. per últim a la segona planta podreu veure els fets més importants d'aquest període històric gràcies als treballs del alumnes de Cicle Superior. També hi ha l'espai de música, anglès i religió que han viatjat a l'Edat Antiga per veure instruments de l'època, per descobrir Britannia... Vaja no us ho podeu perdre.