Sortida de CS a Calafell

El passat dijous 11 de febrer els alumnes de Cicle Superior s’han desplaçat a Calafell per veure les restes de la ciutadella Ibèrica. La sortida ha tingut dues parts. La primera ha consistit en una visita d’una hora i mitja per les diverses parts de la ciutadella, passant per la muralla, la torre de vigilància i les diverses cases, les que servien per viure i les que servien per a realitzar els oficis. La visita era molt interactiva i com es pot veure a les fotos els alumnes van poder provar algunes eines i alguns, fins i tot, es van disfressar de guerrer iber.

La segona part de la sortida va consistir en els tallers. Els alumnes de cinquè van realitzar el taller de pa i els alumnes de sisè van fer el taller de teixits. Tot els tallers es van fer seguint la forma de treballar dels ibers. Un cop acabats els tallers va ser l’hora de dinar i no va quedar gaire estona per fer més ja que a les 16:30 calia tornar a ser a l’escola.