Els alumnes de 1r es vesteixen de romans

La setmana cultural ha tingut com a centre d'interès l'Edat Antiga. Els diversos cicles i cursos de l'escola ho han treballat de moltes maneres diferents. No només per la metodologia utilitzada per a cada edats d'alumnes, sinò també perquè l'aproximació a aquest període històric s'ha fet de manera diferent. Educació Infantil s'ha centrat sobretot en l'Antic Egipte. Cicle Inicial han treballat sobretot els romans. Cicle Mitjà han escollit els ibers. Cicle Superior, amb alumnes ja amb capacitat per treballar més continguts, han fet l'Edat Antiga a Catalunya treballant els ibers, però també el pas de grecs, cartaginesos i romans.

Els alumnes de 1r han fet diverses activitats dedicades ha conèixer l'Antiga Roma. Una d'elles ha estat la confecció d'un casc com es veu a les imatges. Però també n'han fet d'altres com la construcció d'una petita maqueta del Colisseum. Moltes de les activitats que han fet les podreu veure durant la jornada de portes obertes que tindrà lloc el dijous 26 de febrer.