Comença la Setmana Cultural

Avui ha començat la Setmana Cultural a l'Escola. Durant 5 dies tots els alumnes del Centre treballaran l'Edat Antiga des de totes les àrees. Durant aquesta setmana hi haurà tot tipus d'activitats, però totes elles tindran com a punt de partida l'Edat Antiga. Des de l'Antic Egipte a l'Imperi Romà, passant per Ibers, grecs i cartaginesos. Entre tots els cursos i cicles mirarem d'abarcar aquest gran període de la història. A la jornada de portes obertes en podreu veure el resultat.

Durant la setmana hi haurà diverses sortides. De fet 7 dels 9 cursos del Centre tenen programada alguna sortida. P3 i P4 que són els únics que no van de sortida ja la van fer fa un parell de setmanes, així que tot el centre haurà fet alguna activitat de camprelacionada amb l'Edat Antiga. A mesura que tinguem fotografies d'aquestes activitats us les anirem passant a través del nostre PICASSA.

Una de les activitats destacades de la setmana cultural són els tallers que fan els cicles. Avui Cicle Superior ja ha començat amb sis tallers rotatitus pels quals aniran passant tots els alumnes. Us deixem amb algunes imatges d'aquest activitat: