S'acosten les pre-inscripcions de P3 i de 1r d'ESO

Com cada any unes setmanes després de les vacances de Nadal es comença a perfilar el calendari de la pre-inscripció de P3 i de de 1r d'ESO. A l'escola estem pendents dels nens i nenes que es volen matricular per fer P3 pel curs vinent, però també seguim de prop el procés de matriculació als Instituts de secundària ja que els alumnes de 6è han de continuar la seva escolaritat en un altre Centre. Els nostres IES adscrits són l'IES Joan d'Àustria i l'IES Infanta Isabel d'Aragó. Tot i així els alumnes poden demanar altres centres si així ho desitgen.

Encara no s'ha publicat el calendari de la pre-inscripció, però els centre ja han marcat les seves dates de portes obertes. L'Escola la Caixa farà portes obertes dos dies. Ho farà el dijous 5 de març a les 15h i el dimecres 11 de març a les 17h. A mesura que es vagin anunciant les dates per entregar la sol·licitud de pre-inscripció i les dates de reclamacions i de publicació de resultats us anirem informant a través de la pàgina i de Twitter.

Per la seva banda, els Instituts faran les portes obertes també en diverses dates. El IES Joan d'Àustria farà les portes obertes el 24 de febrer a les 18h i el 7 de maç a les 11h. L'IES Infanta Isabel d'Aragó les farà el 18 i 19 de febrer a les 18h i el 22 de febrer a les 10h.

Altres activitats destacades en relació a la pre-inscripció són la visita dels alumnes de sisè als dos centres adscrits, que serà el dimarts 17 de febrer de 9 a 12:30. I també el dimecres 11 de febrer a les 16:45 es farà una reunió informativa sobre l'ESO i el procés d'inscripció per a les famílies dels alumnes de 6è.