L'Escola La Caixa us desitja Bon Nadal i feliç 2015!

Ja ha arribat el Nadal. I amb l’arribada del Nadal hem donat per acabat el primer trimestre del curs acadèmic 2014/15. Durant uns dies agafem vacances alumnes, mestres i famílies. Pels alumnes és un moment per descansar després de tres mesos de feina a l'escola. Tot i així, els infants en el seu temps lliure tenen un munt d'activitats educatives a l'abast. Els més grans de l’escola tenen algunes activitats per fer durant aquests dies. Però més enllà de les tasques escolars, hi ha moltes propostes educatives i a la vegada lúdiques que es poden fer. És important que aprendre no sigui vist com una obligació, sinó que també pot formar part de la diversió.

Els mestres de l’escola la Caixa us a tots desitgem que tingueu un Bon Nadal i un feliç 2015.

Us recordem que el segon trimestre començarà el dijous 8 de gener. Ens veiem aleshores!