El Festival de Nadal, tot un èxit!

El Festival de Nadal de l'Escola La Caixa ha tingut lloc avui, en tres torns. A les 9 del matí, per a les famílies dels alumnes d'Educació Infantil, a les 11 de la matí, per a les famílies dels alumnes de Cicle Inicial i tercer, i a les 3 de la tarda per a les famílies dels alumnes de quart i de Cicle Superior.

En tots els torns ha sortit tot tal i com estava previst. Al festival estava dirigit per la mestra de música. La part tècnica d'il·luminació i àudio anva a càrrec dels mestres d'educació física. Els presentadors de l'acte han estat alumnes de sisè sota la direcció de la mestra d'Educació Especial. Tampoc ha faltat la intervenció de la directora per fer la cloenda de l'acte. Els 18 grups de l'escola han hagut d'anar entrant i sortint acompanyats pel seu tutors del teatre al llarg de les 25 cançons que s'han cantat. Els mestres d'anglès han estat els encarregats de coordinador tots aquests moviment de grups d'alumnes. Tot plegat una feinada que s'ha vist recompensada en els somriures dels alumnes i dels assitents.

Fet això, tan sols ens queda un dia per acomiadar aquest primer trimestre. Cada Cicle ha programat activitats diverses per fer la cloenda del trimestre. Tot i aquest ambient lúdic cal recordar que demà també és un dia important a nivell acadèmic ja que els alumnes de primària rebran els butlletins de notes de la primera avaluació.

Recordeu que al Twiiter de l'escola hem anat posant les imatges del Festival: https://twitter.com/EscolaCaixa