Ja tenim preparada la carta als reis

Avui a la tarda els alumnes d’Infantil de l’Escola La Caixa han fet las carta als reis. Per poder-ho fer han rebut l’ajuda dels seus padrins els alumnes més grans del Centre. Els alumnes de quart han ajudat als alumnes de P3, els de cinquè han ajudat als de P4 i els de sisè als de P5. Un dels objectius de l’activitat és que els alumnes es relacionen i que cooperin entre ells.

L’elaboració de la carta als reis amb l’ajuda dels padrins és un activitat que portem diversos anys fent i que ha donat bon resultat i per això aquest any hem decidit ampliar-la als alumnes de quart. A més a més, es pretén estendre-ho a altres activitats del curs i que les parelles (padrí – fillol) es mantinguin als llarg dels tres cursos.

Ara que la carta ja està fet demà serà el torn de donar-li al patge reial. A les tres de la tarda els padrins aniran a buscar els seus fillols per acompanyar-los en aquest moment tan especial. Estigueu ben atents que aquests darrers dies del primer trimestre estaran carregats de notícies.