L'organització del Festival de Nadal

Benvolgudes famílies,

Davant de la resposta disconforme d’algunes famílies respecte a la mesura de repartir dues entrades per torn i família aquest curs pel concert de Nadales, voldríem fer les reflexions següents:

L’aforament de la sala permet només l’accés a 300 persones. L’escola té 450 alumnes. Ja fa uns quants anys la cantada de Nadales s’ha convertit en un acte festiu per a les famílies i tothom vol participar i assistir. Des de l’any 2012 es van començar a fer tres torns per intentar distribuir l’assistència.

Els darrers cursos hem tingut problemes a l’hora d’accedir a la sala a cada torn. Les cues són immenses i no es pot estar pendent de si tothom hi cabrà (no hi pot haver gent dreta ni al vestíbul) i un cop les cadires estiguin ocupades no es pot tancar la porta i deixar al carrer als que estan fent cua i enviar-los cap a casa. Per tot això hem pensat que la millor manera és distribuir les 900 entrades en 3 torns de 300 persones. Pel nombre d’alumnes que hi ha a l’escola hi ha d’haver 3 torns i sentint-lo molt del segon torn del matí no es pot prescindir perquè és la única manera d’encabir a tothom de manera segura.

Com a persones responsables del centre no permetrem tenir cap problema de seguretat per no respectar les normes d’aforament.

La única opció alternativa que us podem donar és intercanviar-vos entre vosaltres les entrades pels diferents torns (les repartirem la setmana del 9 al 12 de desembre).

L’AMPA ofereix la seva col·laboració i podeu venir el dia 17 de desembre entre les 16’30 i les 17’30 h. (per la porta d’extraescolars) les persones que esteu interessades a intercanviar el torn de les vostres entrades o bé algú que les vulgui cedir per posar-vos en contacte entre vosaltres.

No ens agradaria que la celebració del Nadal, que volem que sigui un acte festiu per a tots, es converteixi en un motiu de conflicte.

Cordialment,

Equip directiu