Informacions actes de la Festa de Nadal

Benvolgudes famílies:

En aquestes dates iniciem la preparació de la festa de Nadal amb la que acomiadem el primer trimestre.

Amb la intenció de compartir-lo amb vosaltres i de facilitar-vos l’organització familiar, us avancem algunes informacions.

DILLUNS, 22 DE DESEMBRE : CONCERT DE NADALES

Degut a l’aforament  de la Sala d’Actes, el Festival  es farà en tres torns. Demanem que es respecti  l’ordre indicat; per tant, cada família ha de venir A L’HORA QUE S’INDICA segons  el torn assignat al curs del seu fill o filla.

Com a novetat, degut als problemes d’aforament i seguretat,  aquest curs es repartiran dues entrades per família i torn.

-       Familiars d’Educació Infantil (P3, P4, i P5) a les 9h.

-       Familiars de Primer, Segon i Tercer a les 11h.

-       Familiars de Quart, Cinquè i sisè a les 15h.

Aquest dia cal que els nens i nenes vinguin mudats per l’ocasió amb:

Samarreta o camisa blanca i faldilla o pantalons negres ( o qualsevol altre color fosc).

DIMARTS, 23 DE DESEMBRE:

No cal portar l’esmorzar, ENDERMAR, l’empresa de menjador, ens convida a XOCOLATA  I  XURROS.

També volem recordar-vos que el 23 de desembre, darrer dia de curs del primer trimestre, l’horari serà de 9 a 13h. Per a tots els nens i nenes de l’escola.

Els alumnes que utilitzin el menjador escolar sortiran a les 15:30h. Aquest dia no hi haurà activitats extraescolars.

Un cop més agraïm la vostra col·laboració.

El claustre de professors.