Aquest dimecres, eleccions al Consell Escolar

Després de presentar candidatures, arriba l’hora de fer les eleccions al Consell Escolar. Us expliquem el funcionament.

Quan i com es farà?

Les eleccions es faran el dimecres 26 de novembre de 16:15 a les 19h al vestíbul de l’Escola.

Qui es presenta?

S’han d’escollir a dos representants, que durant un període de 4 anys representaran els interessos de les famílies al Consell Escolar, un òrgan de participació de l’escola on estan representants la direcció, el professorat, les famílies i el PAS (Personal d’Administració i Serveis).

Les persones que es presenten són:

M. Àngels Comellas Sandoval (mare del Pol Ruiz Comellas, alumne de 3rA)

Sílvia de Nicolás Labella (mare de la Clàudia Martínez de Nicolás, alumna de 1r B)

Rosa Guiu Gòdia (mare de l’Arnau Barnés Guiu, alumne de 4t A)

Carolina Herrera Gómez (mare de Marc i Gerard Pérez Herrera, alumnes de P3 A i 4t B respectivament)

Nieves Madero Díaz (mare de Yaiza Silva Madero, alumna de 5è B)

Què he de fer per votar?

Poden votar tant el pare com la mare de cada alumne. Per poder votar es necessari portar el Document Nacional d’Identitat per identificar-se correctament. En cap cas es pot delegar el vot.

Els resultats els publicarem a la pàgina web el dijous 27 de novembre.