Dates de les reunions de mares i pares.

Benvolgudes famílies,

Com cada any l’escola vol donar-vos la benvinguda celebrant una reunió de mares i pares d’inici de curs. Per això us convoquem els dies:

30/09/2014 Cicle Mitjà (3r i 4t)

01/10/2014 Cicle Inicial (1r i 2n)

02/10/2014 Ed. Infantil (P3, P4 i P5)

07/10/2014 Cicle Superior (5è i 6è)

A les 17’00 h.

La reunió constarà de dues parts. Una inicial a la Sala d’Actes per tal d’informar de qüestions generals d’escola. Posteriorment, les famílies passaran a les reunions d’aula amb els tutors.

La vostra assistència és important ja que es tractaran temes generals de funcionament de l’escola així com d’altres més concrets de cada curs.

No es pot assistir acompanyats dels nens i nenes donat que les reunions no són del seu interès i la seva presència pot perjudicar el desenvolupament normal de les explicacions.

L’AMPA ofereix un servei de guarderia a les famílies que no puguin solucionar aquesta qüestió. Es cobrarà un euro per família. A fi de poder-lo organitzar, els pares que el necessiteu, heu de tornar signada la butlleta que adjuntem al tutor/a del vostre fill/a amb dos dies d’antelació abans del dia de cada reunió. S’han de contractar monitors i s’ha de saber el nombre d’alumnes que s’ha d’atendre.

Ben cordialment,

Carme Giménez

Barcelona, 22 de setembre de 2014.