Sortida de Cicle Superior al Museu dels Invents

El 14 de maig els alumnes de Cicle Superior va fer una sortida al MIBA (Museu de les Idees i els Invents de Barcelona) i per el centre de la ciutat per ampliar el seu treball de coneixement del medi social i cultural.

La primera part de la sortida va ser diferent pels dos cursos. 6è va fer una visita pel centre històric de Barcelona, en canvi, 5è va fer la visita al Museu. La visita de 6è va consistir en visitar 10 punts d’interés de la ciutat, els alumnes havien de completar una fitxa de cadascun d’ells i traçar el recorregut seguit en un plànol de Barcelona. La visita al Museu va consistir en un passeig per la col·lecció permanent del museu i en la realització d’un taller sobre invents. Els alumnes van haver de fer servir les seves habilitats creatives per resoldre nous reptes.

A la segona part del matí 6è va visitar el museu i 5è va realitzar una gimcana al Parc de la Ciutadella. La gimcana va servir als alumnes per descobrir llocs emblemàtics de la Ciutadella com el Parlament, el zoo, les escultures, la vegetació... El Parc va ser el lloc per dinar i descansar del matí tan atapeït. Allà encara van tenir temps per divertir-se més amb les sorpreses que ens va deparar el parc.