Sant Jordi 2014 - Cicle Superior

El dimecres 23 d’abril va ser el dia de Sant Jordi. Els nens i nenes de l’escola ho van celebrar amb els Jocs Florals. Al cicle superior els  va tocar per la tarda i els petits pel matí. El dia abans ja van fer una activitat de Sant Jordi, els padrins de lectura. En aquesta activitat els alumnes del cicle superior havien d’explicar un conte als nens d’Infantil. Les parelles eren les mateixes que a l’activitat de la carta als reis.

L’acte del Jocs Florals va consistir en entregar els premis als vencedors. Hi havia dos vencedors per cada categoria i també hi havia un reconeixement a l’esforç. A més a més, Es va llegir els millors textos i alguns professors van explicar contes als assistents. També destaquem que l’AMPA va regalar un llibre a tots els alumnes, així que no només els guanyadors van tornar amb un regal cap a casa.