Sortida a Collserola

Els nens i nenes de sisè ens escriuen la seva visió de la sortida a Collserola

El passat dimarts 22 d’octubre els i les nenes del cicle superior van fer una excursió al Parc Natural de Collserola. A les nou els van recollir dos autocars. Van arribar preparats amb el xandall, la motxilla plena i unes bones bambes per caminar, i no unes sabates d’un pam de tacó. La finalitat de l’excursió era aprendre el màxim sobre els ecosistemes i passar-s’ho molt bé passant el dia a l’aire lliure.

En arribar, van esmorzar tots plegats i després cadascú feia el que volia. Quan van començar a caminar tots anaven molt frescos gaudint del paisatge i de l’aire fresc, escoltant, omplint el dossier... Però, a mesura que anaven pujant muntanya amunt, ja no anaven tan animats i afluixaven la marxa. La primera parada va ser a la font de Budellera. Van parar a descansar uns instants i es posaren en marxa una altra vegada per anar a la torre de Collserola. Però el que no s’esperaven era que estigués tancada i no van poder gaudir, del tot, de les meravelloses vistes de Barcelona. Després, van tornar a baixar a la font de la Budellera i van dinar. Allí van descansar una mica i van començar a baixar cap a l’esplanada per agafar l’autocar. Però van haver d’esperar mitja hora a que arribés. Aquesta espera, però, va ser recompensada amb una grata sorpresa, la visita de dos porcs senglars que venien a menjar les restes de menjar que les escoles havien deixat.

Finalment dir que ha estat perfecte la sortida.