EXCURSIÓ A COLLSEROLA DELS ALUMNES DEL CICLE SUPERIOR

El Cicle Superior de l’escola La Caixa anirà a Collserola demà dimarts, dia 22 d’octubre. La sortida serà de tot el dia, es a dir des de les 9 fins dos quarts de cinc.  L’objectiu de l’excursió és gaudir de la natura i saber diferenciar alguns arbres, arbustos i herbes. Hauran de portar: el xandall de l’escola i sabatilles amb mitjons, esmorzar, dinar, aigua i una llapis i una goma.  Aniran en autocar.

Els alumnes podran gaudir de l’aire fresc de la muntanya. Faran un itinerari a la vegada que van omplint un dossier d’activitats orientats pels seus professors i professores i per una guia d’arbres. Aquestes activitats les faran en grups de 4 o 5 companys. Poc després d’arribar, pararan per esmorzar, continuaran amb la caminada fins l’hora de dinar. Descansaran dinant i, qui vulgui, podrà pujar fins a la base de la Torre de Collserola. Des de allà podran tenir una panoràmica excel·lent de tota la ciutat de Barcelona. Per acabar, baixaran per un torrent fins arribar a l’esplanada on estarà esperant l’autocar que els tornarà a l’escola.