P4 al Cosmocaixa

Aquest mes de maig, els/les alumnes de P-4 vàrem visitar CosmoCaixa on hi havíem reservat l’espai Clik per la nostra escola.

És un lloc on els més menuts van gaudir de les descobertes científiques a través del joc i l’observació.

Gràcies a la tasca d’una monitora especialitzada de CosmoCaixa i a les mestres acompanyants, els nens i les nenes van experimentar amb miralls, lupes, remolins d’aigua, vaixells que no s’enfonsaven, màquines que els permetien aixecar el pes d’un hipopòtam, estris per fer bombolles de sabó gegants, mecanismes per crear música i d’una càpsula tancada per notar la força del vent.

Aquestes primeres descobertes científiques per a nens i nenes d’aquesta edat els donaran les claus per a una futura comprensió de la realitat i del mètode científic.

Va ser un dia molt divertit!