Els alumnes de 6è visiten els instituts

Aquest dijous 27 de febrer els alumnes de 6è han anat a visitar els Instituts adscrits a la nostra escola: l’IES Infanta Isabel d’Aragó i l’IES Joan d’Àustria.

La visita s’ha fet de 9 a 12:30 i, per tant, s’ha dedicat una hora i mitja per conèixer cada un dels centres que els alumnes poden escollir. Durant la visita els alumnes no només han vist les instal·lacions, sinó que també han pogut conèixer de ben aprop com és el dia a dia de l'Institut. Durant al visita, els alumnes de sisè en diverses ocasions s'han retrobat amb els antics companys de l'escola que ara van a l'Institut.

Cal recordar que tot i la visita amb l'escola els alumnes poden tornar a visitar els centres de secundària en les diverses jornades de portes obertes que es fan en horari extraescolar i que estan obertes també a les famílies. Us recordem els horaris per si us interessa assistir-hi:

L'IES Joan d'Àustria farà les portes obertes el dimarts 17 de març a les 18h i el dissabte 15 de març a les 11h.

L'IES Infanta Isabel d'Aragó les farà el dimecres 11 de març a les 18h i el diumenge 15 de març a les 10h.