Tot llest per la Setmana Cultural 2020: La Música

El dilluns 17 de febrer comença la Setmana Cultural, la Música. Us expliquem algunes activitats destacades.

Durant la Setmana Cultural ens organitzem per Cicles. Cada cicle programa unes activitats i organitza, en alguns casos, grups reduïts barrejant alumnes de diversos cursos del cicle. Aprofitant aquest organització es fan activitats més pràctiques i manipulatives. Totes aquestes activitats giraran a l'entorn del centre d'interés que hem escollit la Música. Dues activitat destacades que farem al llarg d'aquest setmana cultural seran. la sortida al Museu de la Música i el Musical.

La sortida al Museu de la Música serà adaptada a cada nivell educatiu.

• P3,P4 i P5: dimarts 18 de febrer: De puntetes al museu.
  • 1r i 2n: dimecres 19 de febrer : Vine a trobar el teu instrument amic.
  • 3r: dijous 13 de febrer : Voleu tocar el Gamelan?
  • 4t divendres 14 de febrer : Voleu tocar el Gamelan?
  • 5è: dimarts 18 de febrer: Visita al museu i taller de Janggu.
  • 6è dimecres 19 de febrer: Visita al museu i taller de Janggu

Al teatre de l’escola les tardes dels dies 20 i 21 de febrer de 15:00 a 16:30 es durà a terme la  representació musical: MIL RAONS PER CANTAR de J. Jacobsson i M. Huff. A càrrec de tots els alumnes de l’escola.

La tarda de portes obertes serà el  dijous 27 de febrer de 16.30 a 17:45. Durant aquesta estona podreu passejar-vos per l’escola acompanyats dels vostres fills i filles per conèixer i contemplar els treballs exposats.