Mengem i Creixem (Medi a 2n)

En la Unitat 5 de Medi els alumnes de 2n de primària hem estudiat les diferents etapes de la vida.

Hem vist fotografies de nadons, de nens i nenes, d'adolescents, de joves, d'adults i adultes, d'ancians i ancianes. Demà enganxarem algunes fotos de pares i mares per veure com han canviat al llarg del temps. Les meves fotos ens estalviarem comentar-les però, cert!, ja no sóc un jove, ni tan sols un adult... més aviat sóc un nen amb moltes ganes d'ensenyar i aprendre dels vostres fills i filles.

En aquesta Unitat hem conegut el procés de la digestió i per tant, l'aparell digestiu. El video que hem vist avui ha estat molt il·lustratiu i aclaridor.

Hem tingut la paciència de veure crèixer una fava, perdó, una mongeta. En pocs dies havia crescut moltíssim. Estem enregistrant el seu creixement.

També hem parat atenció a les dents (les hem contades totes). Al dia següent havíem de restar-ne alguna perquè queia.

Hi ha un mural a l'escola de la piràmide dels aliments i ara tots sabem que no hem de menjar dolços cada dia perquè és a dalt de la piràmide que vol dir consum ocasional. En canvi, la fruita és recomenable menjar-ne dos racions o més.

Voldria fer un agraïment especial a la Lluna de 2nB. Ens va deixar un motlle d'aparell digestiu molt xulo. A més a més va tenir la santa paciència d'explicar a tots els nens i nenes de 2nA cada una de les parts que el formen. Gràcies Lluna.