Preinscripció pel curs 2020/21: Portes obertes Destacats

Preinscripció pel curs 2020/21: Portes obertes

Ens fa molta il·lusió obrir les portes de la nostra escola per mostrar-vos com treballem.

El  dilluns 16 de març de 17h  a 19h: Presentació general a càrrec de la direcció del centre, passejada  guiada pels diferents espais  de l’escola amb explicació per part dels mestres i tastet pels pares i mares del que fan els infants durant una jornada escolar.

El divendres 20 de març de 15h a 16:30 h: Presentació general a càrrec de la direcció del centre i visita guiada pels diferents espais per poder observar el desenvolupament d’una jornada escolar en viu i en directe.

Tant per assistir-hi com per buscar una altra data alternativa d’entrevista personal cal trucar al telèfon: 933143719 o enviar e-mail al correu JLIB_HTML_CLOAKING

Esteu tots/es convidats/des! Us hi esperem!