Cantata la Fàbrica de color (P5 i 1r)

Els nens i nenes de P5 i 1r participaran en la cantata La Fàbrica de Colors, composada per Sergi Salines i basada en el conte escrit i il·lustrat per l’Enric Castellví, mestre de l’escola, i en Jaume Porta.

Reserveu-vos el dia 9 de juny a les 11’40h, ja que els vostres fills i filles actuaran al Teatre Poliorama (La Rambla, 115) juntament amb d’altres escoles i la col·laboració de l’Orquestra Infantil de Barcelona.

Ja us anirem informant sobre com podreu comprar les entrades a través del web a partir de l’abril.

Durant aquesta primera setmana començarem el treball de la cantata amb els nens i nenes.

Us anirem penjant els arxius de les cançons i els tutorials perquè des de casa puguin anar repassant les cançons apreses a classe.

Esperem que gaudiu molt d’aquest projecte que estem fent amb molta il·lusió.

VÍDEO PRESENTACIÓ