Dimecres 8 de gener comença el segon trimestre

Després d’unes merescudes vacances de Nadal és el moment de tornar a l’Escola. El segon trimestre comença el proper dimecres 8 de gener.

El segon trimestre durarà aquest any una mica menys 3 mesos. El darrer dia del segon trimestre serà el divendres 3 d'abril. Recordem que en aquest segon trimestre tindrà com a activitat destacada la setmana cultural, que aquest curs tindrà com a centre d’interès la música. La setmana cultural es farà del 17 al 21 de febrer. També aprofitem per recordar-vos que aquest trimestre tindrà un dia festiu: el dilluns 24 de febrer que és de lliure disposició de Centre.

Recordem els alumnes de primària han de portar el resguard de les notes de la primera avaluació signat i l’han de lliurar al seu tutor. Pel que fa als alumnes d’Educació Infantil a finals de gener rebran el butlletí de la primera avaluació ja que ells fan dues avaluacions al llarg del curs. A mitjans de febrer aproximadament començarà el procés de pre-inscripció, així que les famílies dels alumnes de 6è hauran d'estar ben atentes per començar a seguir els passos per fer la sol·licitud de pre-inscripció a l'institut. Les dates exactes no estan confirmades, quan el Departament les publiqui oficialment les afegirem al calendari de la pàgina web.

Si voleu saber més activitats d'aquest segon trimestre podeu consultar l'apartat de calendari de la pàgina web, allà hi trobareu les activitats principals que farem al llarg de tot el curs.