Sortida de P4 i P5 al zoo de Barcelona

Els nens i les nenes de P4 i P5 el passat dimecres 12 de desembre vam anar d'excursió al Zoo de Barcelona.

Els alumnes de P4 fa dies que a la classe estem estudiant els ocells. Durant aquestes setmanes hem llegit moltes coses i hem vist moltes fotos i vídeos. Per acabar el projecte hem observat els ocells “en directe”. Hem anat al Zoo!! Hem vist molts ocells, però els que més ens han agradat han estat els pingüins. Hem pogut veure com els hi donaven menjar i com altres ocells (martinets blancs, gavines i fins i tot bernats pescaires) els hi volien prendre les sardines que el cuidador els hi donava “a la boca”. Tot passejant hem vist moltes altres animals. També ens ha quedat temps per jugar!. Ha estat un dia fantàstic.

Els alumnes de P5 vam veure molts animals i vam fer un taller sobre els tigres. Ja sabíem moltes coses però ens ha anat bé per reflexionar sobre unes altres en les que no ens havíem fixat tant. I també hem tingut temps per jugar!!