Activitat: Els amics lectors

Us expliquem una activitat que fem aquest curs i que s'anomena els amics lectors.

Consisteix en que els alumnes de 6è ajuden a llegir als alumnes de P5 i de 1r. Durant el mes d'octubre els alumnes de 6è van aprendre que havien de fer per ensenyar-los a llegir bé. I al novembre ho han començat a posar en pràctica.

Ja portem dues sessions dels AMICS LECTORS. Els divendres, durant mitja horeta, ens unim per fer una feina conjunta.

Els nens i les nenes de P 5 hem conegut els nostres amics de 6è, els que ens ajudaran amb la lectura durant tot el curs. Ells en saben molt i estan molt contents d’ajudar-nos en tot el que puguin.

Són els grans de l’escola i ja poden demostrar que, quan els hi donem algunes responsabilitats, podem comptar amb ells.