Informàtica a (2n)

Informàtics experts.

Ja hem assignat els ordinadors. Cada alumne té el seu propi equip i així no perdem ni un segon quan és l’hora d’informàtica.

El primer dia hem après a encendre i tancar correctament l’equip: el monitor primer i l’ordinador després. Els alumnes tenen l’habilitat motora del canell amb el ratolí ben dominada. Es mouen bé per la interfície i van directes al web Motxilla on hi ha mooooooltes activitats. Ara són ells qui escullen què volen fer (jocs, pintar, motricitat... són el seus preferits). Més endavant farem exercicis específics de matemàtiques, d’anglès o de medi. Però ara que juguin... Jugant també s’aprèn!

El temps a l’aula d’informàtica passa volant... Power off! Recordeu que és important tancar el sistema operatiu i comprovar que les màquines... Ep! Hi ha un llum encès... És el monitor del PC número 12! Tanqueu tot i feu fila!