Escape Room: Tancats a l'escola!

Dimecres i dijous l'alumnat de cicle mitjà i de cicle superior del menjador han pres part en un Escape Room organitzat pels monitors i monitores del servei de menjador.

L'objectiu era presentar d'una forma vivencial i contextualitzada el scape room, a partir de la qual l'alumnat tindrà el repte d'el·laborar 4 jocs de scape room (1 per cada grup).

Un Escape Room és una activitat en grup molt divertida, que fomenta la cooperació i que es troba de moda. L'objectiu és sortir d'una habitació abans d'un temps determinat, i per fer-ho cal resoldre enigmes, problemes que ens guien cap a la clau per sortir.

Així, els monitors del menjador els hi vàrem preparar el material, els enigmes, i les eines per resoldre'ls, i ho vam adreçar tot amb una història 100% relacionada amb l'escola: tot comença quan els nostres alumnes es queden tancats a una aula perquè no han fet cas dels seus monitors... A l'hora de marxar a casa continuen amagats. Serà llavors quan en Manel tancarà amb clau totes les aules i l'escola, fent així que els nostres protagonistes no puguin sortir... Comença així una cursa contra-rellotge (10 minuts) per trobar la forma de sortir de l'aula i poder tornar a casa. Aconseguiran sortir?