Enllaç web Sortides Escolars 2017-18

Aquest document conté les cartes que vam donar a les famílies a principis d'octubre on s'explicava quines sortides feia cada curs i l'import que tenien. A més a més, hi ha l'autorització paterna un document imprescindible perquè els alumnes puguin anar a les sortides.

Enllaç web Instruccions per fer pagaments

Quan s'han de fer els pagaments a l'Escola, material i sortides, es poden fer caixer a les oficines de la Caixa o per transferència bancària a través d'Internet. En aquest document expliquem com es fa.

Enllaç web Llibres de text Infantil 2017-18

Llistat per cursos del llibres que han de comprar els alumnes d'Infantil. Els llibres es poden comprar nous o de segona mà a la fira de llibres que organitza l'AMPA a finals de juny.

Enllaç web Llibres de text Primària 2017-18

Llistat per cursos del llibres que han de comprar els alumnes de Primària. Els llibres es poden comprar nous o de segona mà a la fira de llibres que organitza l'AMPA a finals de juny.

Enllaç web Recull informatiu curs 2017-18

A principi de curs lliurem a les famílies aquest document que és una guia de consulta on hi ha les dades bàsiques del curs: calendari del curs, horari, llistat de mestres, normes bàsiques, dades de contacte del centre, horaris de reunions...

Enllaç web Resum del Pla Anual de Centre 2016/2017

El Pla Anual del Centre és el document que concreta el funcionament del centre educatiu per a un curs concret. Comença amb els objectius generals de l'escola que marca les línies a seguir en totes les activitats que es realitzen al Centre.