Xerrada sobre l'adolescència al IES Joan d'Àustria

El proper dia 7 de febrer de 2017 a les 18:30 dins del marc “Escola de Famílies” l'Institu Joan d'Austria ha organitzat una xerrada-col·loqui que porta per títol: Com acompanyar l’adolescència?

La xerrada no només és per a les famílies de l'Institut, sinó que també està adreçada a les famílies dels alumnes del centres de primària de la zona. Així que la recomanem als pares i mares dels alumnes de sisè, ja que són les idònies per a que les famílies comencin a plantejar-se determinades actuacions, l’acompanyament adient i el suport necessari en aquesta etapa. Penseu que en breu començarà el procés de pre-inscripció a la secundària i cal començar a pensar en aquesta nova etapa.

IMPORTANT!

Aquesta activitat és gratuïta però requereix inscripió prèvia. El formulari d’inscripció, important per qüestions d’aforament de l’espai, el trobareu a: