Activitats de Nadal organitzades pels pares de l'Escola

Aquests dies els pares i mares de l’Escola han organitzat algunes activitats i des de l’espai web de l’Escola en volem fer ressò perquè els conegueu de més a prop.

Per una banda, l’AMPA està recollint diners per una causa solidària. Està venent un calendari de paret de la Fundació Nexe. Els beneficis aniran destinats a fer millores a l’Escola Bressol “Les Girafes Blaves” on s’atenen diàriament a 42 infants amb pluridiscapacitat. El cost del calendari és de 10€. Si el vols aconseguir el pots reservar a través del mail de l’AMPA: JLIB_HTML_CLOAKING , a través de la mare delegada de la classe del teu fill.

Al mateix temps, algunes famílies de sisè estan organitzant activitats per recollir diners de cara les colònies que faran al mes de juny per acomiadar la seva etapa a l’Escola La Caixa. Aquest dilluns 21 de desembre a la sortida del Festival de Nadal muntaran una paradeta on es vendran diversos productes nadalencs.