L'AMPA demana col·laboració

La Junta de l’AMPA de l’Escola La Caixa us vol donar la benvinguda al nou curs escolar 2015-2016. Un any més comencem un nou curs amb noves energies, nous projectes i noves necessitats. Com ja sabeu, l’objectiu primordial de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) és el d’organitzar activitats que millorin i complementin la tasca de la pròpia escola i que alhora suposin un servei per a les famílies. Però també, al llarg dels anys s’han anat posant en marxa nous projectes amb l’objectiu de millorar la comunicació amb els pares i mares de l’escola, de facilitar espais per compartir, de fomentar el reciclatge de llibres a través de la socialització i la reutilització per tal de reduir la despesa de les famílies, etc.

Per poder aconseguir tot això, i molt més, l’AMPA demana la col·laboració de tots els pares i mares de l’escola. Segur que pots aportar alguna cosa que pot ser de gran ajuda. Actualment comptem amb les següents comissions de treball i la situació de cadascuna d’elles és la que detallem a continuació:

COMISSIÓ EXTRAESCOLARS: Fins el curs passat hi havien tres mares en aquesta comissió però aquest curs escolar només quedarà una. És una de les comissions més importants pel servei que ofereix a les famílies. Hauria d’entrar alguna persona nova per poder col.laborar i repartir la feina.

COMISSIÓ DE LLIBRES: Fins el curs passat hi havien dues mares. Aquest curs només queda una mare però la seva filla està a sisè, així que és necessari que entri algú per poder fer el relleu si volem donar continuïtat a aquesta comissió.

COMISSIÓ DE FESTES: Fins el curs passat hi havien tres mares. Aquest curs només quedaran dues i una d’elles és mare de sisè. Necessitarem algú per fer relleu i que no quedi una mare sola en aquesta comissió.

COMISSIÓ DE DELEGATS I ESCOLA DE PARES: Actualment hi ha una mare que aquest curs vol deixar la junta de l’AMPA. És necessari que hi entri algú per poder fer el relleu durant aquest curs escolar, si es vol mantenir la comissió.

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ: Aquesta comissió s’encarrega de portar el mail i el blog de l’ampa. El mail el gestiona la persona de la comissió de delegats que deixarà la junta aquest curs i el blog el portava una mare de sisè, de manera que aquest any no tenim ningú que el porti. Necessitaríem una o dues persones que s’encarreguessin d’aquesta comissió.

A part d’aquestes comissions de treball, tenim la TRESORERIA, que actualment la porta una mare de l’escola, però estaria bé que hi hagués algú més.

Per altra banda, com molts de vosaltres ja sabeu, fa un parell d’anys vam posar en marxa el projecte de Pares/Mares delegats de classe. Perque aquest projecte tingui continuÏtat ens cal la vostra participació. Per això us animem a formar-ne part oferint-vos com a delegats de la classe dels vostres fills. La vostra tasca principal, serà fer d’intermediaris en la comunicació AMPA-famílies. Aquells de vosaltres que volgueu rebre les comunicacions dels pares/mares delegats de la classe dels vostres fills ens haureu d’autoritzar i facilitar les dades en el document que us adjuntem, i que haureu de tornar signat a la bústia de l’AMPA el més aviat possible.

Si creus que ens pots donar un cop de mà en alguna d’aquestes comissions o com a delegat/ada de la teva classe no t’ho pensis. La teva ajuda és molt important per donar continuïtat a la tasca de molts anys i de la que es beneficien, principalment, els nostres fills i filles. El temps que hi pots dedicar el decideixes tu, on pots ajudar millor ho decideixes tu. Anima’t a participar, anima a les mares i pares de la classe dels teus fills. Si volem continuar oferint aquests serveis a les famílies necessitem la teva implicació. Tots junts podem fer molt, i els nostres fills ho agrairan.

Contacta amb nosaltres a través del correu de l’AMPA JLIB_HTML_CLOAKING per oferir la teva col.laboració, per demanar informació més detallada o per consultar qualsevol dubte.

Gràcies per la vostra col.laboració.

La Junta de l’AMPA