Festa de les activitats extraescolars

El passat divendres 26 de maig al pati de l’Escola La Caixa  va  tenir lloc la festa de les Activitats Extraescolars.

A la activitat d’ exhibició  hi  van participar tots  els  nens i nenes que feien extraescolars .Els familiars  i amics  podien venir a veure les  activitats i gaudir d’una tarda plena de sorpreses .

La primera activitat va ser taekwondo i iniciació exportava,  després va venir futbol de 1r i 2n , després va venir basquet, funky, patinatge i futbol sala.

Els de Taekwondo van fer una exhibició el seu entrenador i amb dos  nois  que van ser capaços de  trencar  un  tros  de  fusta sense fer-se mal. Els jugadors de bàsquet van fer unes activitats per escalfar i després van fer un partit .Primer els grans i després els  petits. Funky i patinatge van fer les activitats musicals més artístiques i per acabar va ser el torn dels jugadors de futbol sala que també van demostrar les seves habilitats amb la pilota.

La festa   d’extraescolars  va començar a les 5 i va acabar a les 8.